دریافت جایزه اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

دریافت جایزه اجاره خودرو

اجاره خودرو، یک شرکت کرایه خودرو در نیوزیلند، جایزه گردشگری پایدار گردشگری اجاره خودرو را دریافت کرده است.


سفرآلامو  اولین کسب و کار در صنعت اجاره ماشین نیوزیلند است که این جایزه را برای موفقیت در شیوه های کسب و کار پایدار کسب می کند.


اجاره خودرو یک راهنمای قابل اطمینان برای اقامت، حمل و نقل و جاذبه برای مسافران است. شرکت هایی که نماد Qualmark را نشان می دهند، به طور مستقل تایید شده اند و استانداردهای کیفیت و معیارهای زیست محیطی را برآورده کرده اند.

جیمز دالگلیگز، مدیر کل اجرایی GO، گفت: “ما هیجان زده هستیم تا صنعت را به سمت سطح اجاره خودرو تایید کنیم. “به عنوان یک کسب و کار، ما بر کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و ارزش تمرکز می کنیم، از این رو شناخت از اجاره ماشین عروس برای تیم ما بسیار ارزشمند است و همچنین به ما به عنوان نماینده عالی برای مسافران کمک می کند.”

اجاره ماشین

کامرون لارنس، مدیر کل کرایه ماشین نیوزیلند، گفت که کسب و کارهایی که جایزه گردشگری پایدار طلایی اجاره ماشین در تهران را دریافت می کنند، به عنوان راه پیش رو برای تبدیل صنعت گردشگری نیوزیلند به مقصد پایدار شناخته شده اند.لارنس گفت: “Qualmark هر کسب و کار را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که یک تجربه پایدار با کیفیت با عناصری از سلامت و ایمنی، محیط زیست و عملکرد اجتماعی که همه تحت معیار تجاری کسب و کار تجدید پذیر ما مورد ارزیابی قرار گرفته اند.” “GO اجاره به طور مداوم عملکرد بالا در معیار Qualmark نشان داده است،

و باید برای رهبری و تعهد خود را به ارائه تجربه گردشگری پایدار تبریک می گویم.” در سال 1999 راه اندازی شد و تنها با تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه و یک محل شروع شد. هجده سال بعد، رنت ماشین در حال حاضر دارای ناوگان تقریبا 3000 خودرو و شش مکان در سراسر نیوزیلند است.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: